Ofis Taşıma

ofis tasima

ofis tasima

Aysa nakliyat her sektörde gösterdiği başarıyı ofis taşımacılığında da göstererek ofis taşımacılığını çok daha kolay kılmıştır. Öncelikle ofis taşımacılığı için expert eleman gelerek ofisi inceler. İnceleme bittikten sonra etüt çalışması yapılır.

Eğer anlaşılırsa aysa nakliyat ’ ın diğer bölümlerinde olduğu gibi taşıma olayı kağıt üzerine dökülerek karşılıklı sözleşme yapılır. Taşıma günü ofis görevlileri elemanlarla değil direkt olarak aysa nakliyat’ ın formen’ i ile muhataptır. Taşıma günü taşımanın daha seri ve daha rahat olması için ofis oda oda taşınır. Arşiv dolapları ve masaların demontesi daha seri olması için şarjlı ekipmanlar kullanılmaktadır. Tüm ofis eşyaları Avrupadan ithal pet garft kağıtlara sarılır. Dosya ve masa aksesuarları ise kolilere konulur. Koli üzerine oda sahibinin ismi yazılır. Tüm bu güvenli hizmete rağmen aysa nakliyat tedbiri elden bırakmayarak taşınan ofisi sigortaya tabi tutar ve olası bir hasar durumunda taşınan ofis aysa nakliyat ile direkt olarak sigorta acentası ile muhataptır. Ayrıca sigorta poliçesi taşıma günü ofis görevlisine formen tarafından teslim edilecektir.

Ofis araç ve gereçlerini çalışanlarına yakından tanıtmayı amaçlayan evden eve Büraodan büraoya taşımasitemi,ambalajlama,taşıma, monte ve demonte çalışmalarına yenilikler getirmekte ve büyük kolaylık sağlamaktadır. Eğitimin sürekliliği, büro (ofis) teknolojisi gelişimine yeni paketleme ve taşıma yöntemleriyle cevap vermemiz acısından önemlidir.